Skip to main content Skip to footer

Alles in één

Overzicht functionaliteiten voor hoveniers

Installatie & implementatie upgrade


De aangeboden installatie & implementatie voorziet in de installatie en inrichting van uw Vision software. Daarnaast is de support via onze Servicedesk een onderdeel van onze diensten binnen de supportovereenkomst.
Wij bieden u de volgende installatie & implementatie onderdelen aan:

  1. Vooronderzoek / projectoverleg. Zijn er meerdere partijen gemoeid met de ingebruikname van de Vision software? Vooronderzoek en project overleggen stroomlijnen het implementatieproces.
     
  2. Lay-outs, conversie en installatie; Standaard wordt uitgegaan dat uw huidige lay-outs worden overgezet. O.b.v. regiewerk kunnen hier mutaties aan worden doorgevoerd.
    Ook kan de aanwezige data van uw huidige omgeving worden geconverteerd naar Vision, met de installatie van een proefconversie kunt u inhoudelijk beoordelen of uw data correct is geconverteerd. Na uw goedkeuring en het doorlopen van het opleiding traject wordt de live-conversie uitgevoerd.
    Installaties op Windows besturingssystemen worden voor een vast tarief verzorgd. Installaties en toekomstige updates op andere besturingssystemen (Mac, Linux) uitsluitend op regiebasis.
     
  3. Supportcontract. Bij de aanschaf van Vision sluit u voor het eerste jaar direct een VISION-Support PRO contract af (dit is het in de prijslijst vermelde Support PLUS + 25%). Na dit eerste jaar gaat u automatisch terug naar VISION-Support PLUS of kunt u op verzoek een ander servicelevel afsluiten.
    In die periode kunt u uw vragen via e-mail, online en telefonisch indienen. Na dit eerste jaar bestaat de mogelijkheid het service level aan te passen.
    De kosten voor het VISION-Support contract gaan direct in na installatie en worden apart met u verrekend. Indien u beschikt over een lopend supportcontract voor de GROEN-Software wordt de waarde hiervan verrekend.

Er zijn twee zogenoemde servicelevels beschikbaar waaruit u na 1 jaar kunt kiezen. Binnen het onderhoudscontract kunt u gebruik maken van onze Servicedesk voor technische en inhoudelijke vragen. Afhankelijk van de door u gewenste responsetijd op uw vragen, kunt u kiezen uit twee varianten:
Onderhoudscontract Responsetijd Servicedesk Vragen aanmelden
VISION-Support Plus Binnen 8 werkuren via e-mail, online (website) en telefonisch
VISION-Support Pro Binnen 2 werkuren via e-mail, online (website) en telefonisch

Binnen alle servicecontracten geldt dat Vision binnen uw bedrijf met regelmaat geüpdatet wordt naar de nieuwste versie. Voor een overzicht van de prijzen verwijzen wij u naar de bijgevoegde prijslijst.

Wij maken gebruik van cookies om onze website nog beter op jouw behoeftes af te stemmen. Alle verzamelde gegevens zijn volledig geanonimiseerd.